Meteen naar de content

Je winkelwagen is leeg

Terugkeren naar winkel

Je winkelwagen

Bezig met laden...

Geschat totaal

€0,00 EUR

GRATIS LEVERING IN NL/BE 🇳🇱 🇧🇪
  • Shop

    • Home
    • SS 25/Collectie
    • Bestsellers
    • Color lens
  • Over ons

    • Over ons
    • History
  • Contact

    • Contact

SHOP

  • Home
  • SS 25/Collectie
  • Bestsellers
  • Color lens
  • Over ons
  • History
  • Contact
  • Zoeken
Zoeken Winkelwagen
(0)

Filter:

Availability
0 geselecteerd
Opnieuw instellen
Availability
Price
De hoogste prijs is €32,95 Opnieuw instellen
€
€
Alles verwijderen

20 producten

Filteren en sorteren Filter

Filteren en sorteren

Filter

20 producten

Availability
Wissen
Price

De hoogste prijs is €32,95

€
€
Wissen
Alles verwijderen
Alles verwijderen

20 producten

  • Midnight Tortoise

    Midnight Tortoise

    Aanbieding

    Midnight Tortoise

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Ocean Eclipse

    Ocean Eclipse

    Aanbieding

    Ocean Eclipse

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Lunar Sky

    Lunar Sky

    Aanbieding

    Lunar Sky

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Crystal Azure

    Crystal Azure

    Aanbieding

    Crystal Azure

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Crimson Blaze

    Crimson Blaze

    Aanbieding

    Crimson Blaze

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Ocean Ember

    Ocean Ember

    Aanbieding

    Ocean Ember

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Amber Vision

    Amber Vision

    Aanbieding

    Amber Vision

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Azure Phantom

    Azure Phantom

    Aanbieding

    Azure Phantom

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Citrus Frame

    Citrus Frame

    Aanbieding

    Citrus Frame

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Golden Mode

    Golden Mode

    Aanbieding

    Golden Mode

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Leopard Lux

    Leopard Lux

    Aanbieding

    Leopard Lux

    Normale prijs €32,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €32,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Titan Shade

    Titan Shade

    Aanbieding

    Titan Shade

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Wild Savage

    Wild Savage

    Aanbieding

    Wild Savage

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Olive Nova

    Olive Nova

    Aanbieding

    Olive Nova

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Onyx Shadow

    Onyx Shadow

    Aanbieding

    Onyx Shadow

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €49,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • Shadow Lux

    Shadow Lux

    Aanbieding

    Shadow Lux

    Normale prijs €29,95
    Normale prijs €39,95 Aanbiedingsprijs €29,95
    Eenheidsprijs /  per 
    Aanbieding
  • 1
  • 2

ONZE KLANTEN HOUDEN VAN ONS

PureAura stelt nooit teleur! Ik voel me altijd stijlvol als ik hun zonnebril draag.

@PUREAURA.EYEWEAR

PureAura Eyewear logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo
Instagram post
Instagram logo

FAQ

Kan je een artikel ruilen als het niet naar wens is?

Ja, je kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits deze in originele staat verkeert en niet gedragen of beschadigd is. Zorg ervoor dat het product met alle labels en in de originele verpakking wordt geretourneerd.

Ja, je kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits deze in originele staat verkeert en niet gedragen of beschadigd is. Zorg ervoor dat het product met alle labels en in de originele verpakking wordt geretourneerd.

Hoe kan ik een retour aanmelden?

Je kunt een retour aanmelden door contact op te nemen met onze klantenservice via [e-mailadres/telefoonnummer]. Wij sturen je dan een retourlabel en verdere instructies.

Je kunt een retour aanmelden door contact op te nemen met onze klantenservice via [e-mailadres/telefoonnummer]. Wij sturen je dan een retourlabel en verdere instructies.

Wie betaalt de kosten voor het retourneren?

Wij betalen de retourkosten! Je ontvangt van ons een gratis retourlabel zodra je jouw retour aanmeldt via onze klantenservice.

Wij betalen de retourkosten! Je ontvangt van ons een gratis retourlabel zodra je jouw retour aanmeldt via onze klantenservice.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 4-7 werkdagen te bezorgen. Tijdens drukke periodes kan dit iets langer duren.

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 4-7 werkdagen te bezorgen. Tijdens drukke periodes kan dit iets langer duren.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij bieden gratis bezorging op alle bestellingen, ongeacht het bedrag!

Wij bieden gratis bezorging op alle bestellingen, ongeacht het bedrag!

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Als je bestelling later is dan verwacht, controleer dan de status via de track & trace-code. Als de code geen updates geeft of je pakket binnen 8 werkdagen nog niet is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat het probleem wordt opgelost en je bestelling alsnog wordt geleverd of vervangen.

Als je bestelling later is dan verwacht, controleer dan de status via de track & trace-code. Als de code geen updates geeft of je pakket binnen 8 werkdagen nog niet is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat het probleem wordt opgelost en je bestelling alsnog wordt geleverd of vervangen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geslaagd?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail. Controleer je inbox (en spamfolder) om zeker te zijn dat je bestelling is verwerkt.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail. Controleer je inbox (en spamfolder) om zeker te zijn dat je bestelling is verwerkt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als jouw bestelling nog niet is verzonden, kun je deze annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Als jouw bestelling nog niet is verzonden, kun je deze annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Wat als ik hulp nodig heb bij het plaatsen van een bestelling?

Geen probleem! Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via [contactgegevens].

Geen probleem! Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via [contactgegevens].

Waar is jullie fysieke winkel?

Op dit moment hebben we geen fysieke winkel, maar we hopen in de toekomst een winkel te openen.

Op dit moment hebben we geen fysieke winkel, maar we hopen in de toekomst een winkel te openen.

Is mijn persoonlijke informatie veilig op jullie website?

Ja, wij gebruiken geavanceerde beveiligingstechnologieën, zoals SSL-versleuteling, om jouw gegevens te beschermen.

Ja, wij gebruiken geavanceerde beveiligingstechnologieën, zoals SSL-versleuteling, om jouw gegevens te beschermen.

Wat moet ik doen als ik problemen heb met betalen?

Controleer of je voldoende saldo hebt en of je betaalmethode wordt ondersteund. Neem contact op met onze klantenservice als je problemen blijft ondervinden.

Controleer of je voldoende saldo hebt en of je betaalmethode wordt ondersteund. Neem contact op met onze klantenservice als je problemen blijft ondervinden.

Kan ik technische problemen melden?

Ja, stuur ons een e-mail of neem contact op met onze klantenservice. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem en voeg indien mogelijk een screenshot toe.

Ja, stuur ons een e-mail of neem contact op met onze klantenservice. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem en voeg indien mogelijk een screenshot toe.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, creditcard (Visa, MasterCard, American Express), PayPal en Klarna.

Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, creditcard (Visa, MasterCard, American Express), PayPal en Klarna.

Is het veilig om online te betalen?

Ja, alle betalingen worden verwerkt via een beveiligde SSL-verbinding om jouw gegevens te beschermen.

Ja, alle betalingen worden verwerkt via een beveiligde SSL-verbinding om jouw gegevens te beschermen.

Worden er extra kosten in rekening gebracht bij betaling met creditcard?

Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor betalingen met creditcard. Je betaalt alleen het bedrag van je bestelling.

Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor betalingen met creditcard. Je betaalt alleen het bedrag van je bestelling.

Kan je een artikel ruilen als het niet naar wens is?

Ja, je kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits deze in originele staat verkeert en niet gedragen of beschadigd is. Zorg ervoor dat het product met alle labels en in de originele verpakking wordt geretourneerd.

Ja, je kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits deze in originele staat verkeert en niet gedragen of beschadigd is. Zorg ervoor dat het product met alle labels en in de originele verpakking wordt geretourneerd.

Hoe kan ik een retour aanmelden?

Je kunt een retour aanmelden door contact op te nemen met onze klantenservice via [e-mailadres/telefoonnummer]. Wij sturen je dan een retourlabel en verdere instructies.

Je kunt een retour aanmelden door contact op te nemen met onze klantenservice via [e-mailadres/telefoonnummer]. Wij sturen je dan een retourlabel en verdere instructies.

Wie betaalt de kosten voor het retourneren?

Wij betalen de retourkosten! Je ontvangt van ons een gratis retourlabel zodra je jouw retour aanmeldt via onze klantenservice.

Wij betalen de retourkosten! Je ontvangt van ons een gratis retourlabel zodra je jouw retour aanmeldt via onze klantenservice.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 4-7 werkdagen te bezorgen. Tijdens drukke periodes kan dit iets langer duren.

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 4-7 werkdagen te bezorgen. Tijdens drukke periodes kan dit iets langer duren.

Wat zijn de bezorgkosten?

Wij bieden gratis bezorging op alle bestellingen, ongeacht het bedrag!

Wij bieden gratis bezorging op alle bestellingen, ongeacht het bedrag!

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Als je bestelling later is dan verwacht, controleer dan de status via de track & trace-code. Als de code geen updates geeft of je pakket binnen 8 werkdagen nog niet is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat het probleem wordt opgelost en je bestelling alsnog wordt geleverd of vervangen.

Als je bestelling later is dan verwacht, controleer dan de status via de track & trace-code. Als de code geen updates geeft of je pakket binnen 8 werkdagen nog niet is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen ervoor dat het probleem wordt opgelost en je bestelling alsnog wordt geleverd of vervangen.

Hoe weet ik of mijn bestelling is geslaagd?

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail. Controleer je inbox (en spamfolder) om zeker te zijn dat je bestelling is verwerkt.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een bevestigingsmail. Controleer je inbox (en spamfolder) om zeker te zijn dat je bestelling is verwerkt.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als jouw bestelling nog niet is verzonden, kun je deze annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Als jouw bestelling nog niet is verzonden, kun je deze annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Wat als ik hulp nodig heb bij het plaatsen van een bestelling?

Geen probleem! Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via [contactgegevens].

Geen probleem! Onze klantenservice staat klaar om je te helpen. Neem contact met ons op via [contactgegevens].

Waar is jullie fysieke winkel?

Op dit moment hebben we geen fysieke winkel, maar we hopen in de toekomst een winkel te openen.

Op dit moment hebben we geen fysieke winkel, maar we hopen in de toekomst een winkel te openen.

Is mijn persoonlijke informatie veilig op jullie website?

Ja, wij gebruiken geavanceerde beveiligingstechnologieën, zoals SSL-versleuteling, om jouw gegevens te beschermen.

Ja, wij gebruiken geavanceerde beveiligingstechnologieën, zoals SSL-versleuteling, om jouw gegevens te beschermen.

Wat moet ik doen als ik problemen heb met betalen?

Controleer of je voldoende saldo hebt en of je betaalmethode wordt ondersteund. Neem contact op met onze klantenservice als je problemen blijft ondervinden.

Controleer of je voldoende saldo hebt en of je betaalmethode wordt ondersteund. Neem contact op met onze klantenservice als je problemen blijft ondervinden.

Kan ik technische problemen melden?

Ja, stuur ons een e-mail of neem contact op met onze klantenservice. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem en voeg indien mogelijk een screenshot toe.

Ja, stuur ons een e-mail of neem contact op met onze klantenservice. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem en voeg indien mogelijk een screenshot toe.

Welke betaalmethoden accepteren jullie?

Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, creditcard (Visa, MasterCard, American Express), PayPal en Klarna.

Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, creditcard (Visa, MasterCard, American Express), PayPal en Klarna.

Is het veilig om online te betalen?

Ja, alle betalingen worden verwerkt via een beveiligde SSL-verbinding om jouw gegevens te beschermen.

Ja, alle betalingen worden verwerkt via een beveiligde SSL-verbinding om jouw gegevens te beschermen.

Worden er extra kosten in rekening gebracht bij betaling met creditcard?

Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor betalingen met creditcard. Je betaalt alleen het bedrag van je bestelling.

Er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor betalingen met creditcard. Je betaalt alleen het bedrag van je bestelling.

Gratis verzending

Wij bieden gratis verzending aan bij elke bestelling.

Zorgeloos retourneren

Gratis retourneren binnen 14 dagen

Klantenservice

Onze klantenservice is beschikbaar van maandag tot vrijdag, van 9:00 tot 18:00.

Veilige betalingen

Wij bieden veilige betaalmethoden zoals Creditcard, PayPal, Klarna en IDEAL.

Gratis verzending

Wij bieden gratis verzending aan bij elke bestelling.

Zorgeloos retourneren

Gratis retourneren binnen 14 dagen

Klantenservice

Onze klantenservice is beschikbaar van maandag tot vrijdag, van 9:00 tot 18:00.

Veilige betalingen

Wij bieden veilige betaalmethoden zoals Creditcard, PayPal, Klarna en IDEAL.

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Amsterdam, Netherlands

Maak kans op shoptegoed!

Elke maand geven wij 100 euro aan een van onze trouwe PureAura abonnees!

Instagram icon

©PureAura.

  • ·Privacybeleid
  • ·Over ons
  • ·Verzendbeleid
  • ·Contact
  • ·Collectie
  • ·Retourneren
  • ·Algemene voorwaarden
  • ·Wettelijke kennisgeving
  • ·Privacybeleid
  • ·Over ons
  • ·Verzendbeleid
  • ·Contact
  • ·Collectie
  • ·Retourneren
  • ·Algemene voorwaarden
  • ·Wettelijke kennisgeving
  • Een selectie kiezen resulteert in het geheel verversen van de pagina.
  • Opent in een nieuw venster.